16 Nisan 2013 Salı

1.haftanın ardından

Aslında başlangıçta grup içinde çevre bilimi doğanın var oluşundan bu yana vardır gibi görüş hakimdi başlarda. daha sonra ise çevre bilimi insanın var oluşundan ortaya çıkmıştır gibi bir düşünce tartışıldı.Tabiki benim düşüncemde bu yöndeydi ancak gerekli araştırmaları yaptıktan sonra çevre biliminin insanların çevrede karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunlar ile ilgili meraklarını gidermek amacıyla ortaya çıktığı fikri hakim oldu.
Ayrıca ekoloji ile çevre bilimi nin farklı kavramlar olduğunu gelecekte çevre sorunları ve bunlara ilişkin çözüm önerileri hakkındada konuştuk.

28 yorum:

  1. evet necip bu konuda ensonunda hemfikir olabildik.ve verimli bir tartşmaydı.

    YanıtlaSil
  2. ekoloji ve çevrenin farklı kavramlar olduğunu öğrendik.

    YanıtlaSil
  3. zor oldu ama ayırt ettik sonunda :)

    YanıtlaSil
  4. çok karıştırılan iki kavram çevre bilimi ve ekoloji bizde bunları başta karşılaştırsakta araştırmalarımız sonucu ve tarışmalarımız n eticesinde farklı kavramlar olduğunu ve çevre biliminin sorunlardan ve meraktan doğduğunu söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Evet kardeşim seninde dediğin gibi Çevre bilimi insanların çevrede karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunlar ile ilgili meraklarını gidermek amacıyla ortaya çıkmıştır.

    YanıtlaSil
  6. evet necip bende çevre bilimi hakkındaki yorumuna katılıyorum

    YanıtlaSil
  7. evet çevre bilimi ve ekoloji farklı kavramlardır

    YanıtlaSil
  8. yani insan var olduğundan beri çevre sorunu var diyorsun

    YanıtlaSil
  9. evet arkadaşım sana katılıyorum...çevre bilimi insanın var oluşundan beri ortaya çıkmıştır...

    YanıtlaSil
  10. herkes konunun başında bu kavramları aynı sanıyordu galiba tartışma sonuçları bizleri aydınlatmış haklısın necip doğru:)

    YanıtlaSil
  11. Necip beye katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  12. çevre problemleri artık günümüzde yavaş yavaş önem kazanmaya başlamış ve gereken önlemler alınmaya başlanmıştır gelecekte cok daha duyarlı bi toplum olacağimiza inanıyorum...

    YanıtlaSil
  13. neymiş tartışma bazen insanları doğru yola getirebiliyomuş dimi necip :))

    YanıtlaSil
  14. necipaldinyoya katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  15. çevre bilimi insanların bireysel ihtiyaçlarından dolayı ortaya çıkmıştır.

    YanıtlaSil
  16. insanların ihtiyaçları için tabi

    YanıtlaSil
  17. çevre bilimi ve ekoloji kavramlarını öğrendik

    YanıtlaSil
  18. çevre bilimini öğrendik

    YanıtlaSil
  19. ekoloji ve çevre bilimi farklı kavramlardır

    YanıtlaSil
  20. çevre bilimin insanların ihtiyaçları ve artan çevre sorunlarıyla çıkmıştır ve çevre bilimi gün geçtikçe önem kazanmaktadır

    YanıtlaSil
  21. çevre bilimi insanların bilinçsizce hareketlerinden dolayı oluşan çevre sorunlarından çıkmıştır.

    YanıtlaSil
  22. bence hepimiz az yada çok çevre ve ekoloji tanımlarını birbirinden ayırmayı ve tanımlamayı öğrendik

    YanıtlaSil
  23. çevre bilimi problemlerle birlikte artış göstermiş.

    YanıtlaSil
  24. Çevre bilimi insanların gereksinimleri sonucu gelişmiştr.

    YanıtlaSil
  25. çevre bilimi insanlığın oluşumundan beri vardır

    YanıtlaSil
  26. vardığınız sonuç çok doğru ve aynen katılıyorum

    YanıtlaSil
  27. aynen katılyorum bu yorumuna

    YanıtlaSil
  28. evet doğru ve adım adım tartışmışsınız güzel.. doğru bulunmuş diye düşünüyorum

    YanıtlaSil