16 Nisan 2013 Salı

3.haftanın ardından

Bu haftada aksiyon :cansız çevrenin canlı üzerindeki etkisi
reaksiyon:canlının cansız üzerindeki etkisi k
koaksiyon canlının canlı üzerindeki etkisi olduğunu bir insanın orman yangınına sebep vermesinin bir reaksiyon olmadığını bu kavramlar ile ilgili geliştirdiğim ve en sonunda doğruyu bulduğum olaylar zinciri sayesinde bu kavramları çok iyi anladığımı düşünüyorum ayrıca diğer kavramları daha önceki derslerimizde bir çok kez gördüğümüz için üstünde çok durmadık.

29 yorum:

  1. bu kavramları çok karıştırsak da bu konuyu iyi öğrendik

    YanıtlaSil
  2. evet ben kafamda ilk şifreleyerek bu kavramları öğrenmeye çalışmıştım ama örneklerle pekişti ve kalıcı oldu.

    YanıtlaSil
  3. evet örnekler çok işe yaradı

    YanıtlaSil
  4. reaksiyon: canlıların cansız çevre üzerinde yaptıkları etkidir ama sen canlının canlı üzerine etkisi demişsin sanırım elin sürştü :D insanların ağaçları kesmesi de koaksiyon yani canlının canlı üzerine etkiisi.

    YanıtlaSil
  5. evet bende Ekosistemlerdeki İlişkileri iyice anladığımı düşünüyorum..:)

    YanıtlaSil
  6. bu konuda iyice uzmanlaştığımızı düşünüyorum ben.

    YanıtlaSil
  7. örneklerle daha iyi anladık :)

    YanıtlaSil
  8. bence konuyu tam olarak algıladığımızı san mıyorum ama kavramların anlamını ve neyın yanliş neyin doğru olduğunu örnek ler vererek ve çoğaltarak öğreneceğimizi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. bence de artık iyice öğrenmiş olduğumuzu düşünüyorum..yeterince de örneklelrlede pekiştirdik...

    YanıtlaSil
  10. örnekler güzel konu anlaşılmıştır:)

    YanıtlaSil
  11. hilal togalan açığını yakalamış necip bey düzeltin lütfen:D

    YanıtlaSil
  12. hilal klavye bozuk ya ondandır :D

    YanıtlaSil
  13. evet bu konuyu artık çok iyi öğrenmiş bulunuyoruz.

    YanıtlaSil
  14. etki tepkinin çevreye yansıması da diyebiliriz..

    YanıtlaSil
  15. bu konuyu öğrenmiş olduk

    YanıtlaSil
  16. konuyu öğrenmişiz. örneklerle de pekiştiriyoruz.

    YanıtlaSil
  17. ekosistemdeki ilşkileri öğrendik:)

    YanıtlaSil
  18. başta kafmıza yatmasa da örnekler türetince daha iy kavradık

    YanıtlaSil
  19. canlılar ile cansız çevre arasındaki ilişkileri daha iyi kavradık

    YanıtlaSil
  20. günlük hayatta gerçekleşen olayların bir adı olduğunu öğrendik.

    YanıtlaSil
  21. canlılar birbirlerini etkilediği gibi cansız çevreyi de etkileyebiliyor. tabi bunun yanında cansız çevrenin de canlılara etkisi olduğunu unutmamalıyız.

    YanıtlaSil
  22. canlı cansız çevre nelerden oluşur öğrendik.

    YanıtlaSil
  23. konuyu oğrendik hayattan orneklerle de pekiştidik.

    YanıtlaSil
  24. bilinçlendik gerçekten :)

    YanıtlaSil
  25. evet tartışararak doğruları bulabiliyoruz

    YanıtlaSil
  26. evet katılıyorum necocan:-)

    YanıtlaSil